Καθοδήγηση Δικτύου

Η σχέση με τους συνεργάτες σας είναι ακόμα μία πτυχή της επιχείρησής σας. Η Καθοδήγηση Δικτύου σας βοηθάει να έχετε τους συνεργάτες που χρειάζεστε.

Με ενδιαφέρει

Γιατί Καθοδήγηση Δικτύου;

Αντικείμενο της καθοδήγησης δικτύου είναι η αλλαγής νοοτροπίας του δικτύου συνεργατών μιας εταιρίας προκειμένου να αυξηθεί η αποτελεσματικότητα του δικτύου και η κερδοφορία των συνεργατών.

Vellum - Ο συνεργάτης σου στον ψηφιακό μετασχηματισμό

Παράγοντες επιτυχίας για μια βιομηχανία

Αγορά / Καταναλωτής

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός και η δημιουργία omnichannel προσεγγίσεων στον καταναλωτή ή / και πελάτη διαφοροποιεί το πεδίο του ανταγωνισμού.

Νικητές θα είναι οι καινοτόμοι και πρωτοπόροι στον τρόπο προσέγγισης στον καταναλωτή.

Διανομείς / Χονδρεμπόριο

Ο ρόλος των διανομέων είναι η εξέλιξη και ο μετασχηματισμός της αγοράς και της αλυσίδας τροφοδοσίας.
Οι εταιρείες που αναλαμβάνουν ως διανομείς το δίκτυο πωλήσεων μίας βιομηχανίας, πολλές φορές λόγω μεγέθους, δεν έχουν τους απαιτούμενος πόρους για να εκπληρώσουν τους στόχους τους και να ανταπεξέλθουν στις προσδοκίες

Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα

Είναι γνωστό ότι το δίκτυο πωλήσεων μίας βιομηχανίας, ιδιαίτερα μίας βιομηχανίας στον ανταγωνιστικό χώρο των καταναλωτικών, αποτελεί ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα.

Ένα ανταγωνιστικό δίκτυο διασφαλίζει ότι τα προϊόντα βρίσκονται στο σωστό ράφι, χωρίς ελλείψεις, στο χαμηλότερο κόστος της αλυσίδας τροφοδοσίας από εύρωστες και υγιείς οικονομικά επιχειρήσεις.

Μεθοδολογία

Προτείνουμε την προσέγγιση της κυκλικής εξέλιξης.

Η βιομηχανία πρέπει να αποκτήσει πιο ενεργό ρόλο

❝Η βιομηχανία πρέπει να αναλάβει ενεργό ρόλο στην ενημέρωση και καθοδήγηση των διανομέων και του δικτύου πωλήσεών της ώστε να εξελιχθούν και να ανταπεξέλθουν στις νέες απαιτήσεις της αγοράς❞

Κλείστε Συνάντηση

Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατό.

Kαθοδήγηση & ενημέρωση επιχειρηματία

Θα ενισχύσουμε και θα εξοπλίσουμε τον επιχειρηματία με τα σωστά εργαλεία για να διοικήσει την εταιρεία του με επαγγελματικό τρόπο .

Ο στόχος δεν είναι να μάθει τεχνικές πωλήσεων ή οργάνωσης αποθήκης αλλά:

  • Data Driven Management
  • Εφαρμογή και παρακολούθηση KPI’s
  • Συστήματα HR
  • κ.α.