To High Spot Diagnostic Review (HSDR) απευθύνεται σε εταιρείες που ενδιαφέρονται να επενδύσουν σε νέες διαδικασίες και νέα συστήµατα πληροφορικής και χρειάζονται µία γρήγορη διαγνωστική µελέτη η οποία θα αναλύσει την υπάρχουσα κατάσταση και τα εναλλακτικά µελλοντικά σενάρια επενδύσεων σε συστήµατα και τεχνολογίες.
Με το HSDR επιτυγχάνεται η διαδικασία της αναλυτικής µελέτης, σχεδιασµού, ανάπτυξης και εγκατάστασης των νέων συστηµάτων να είναι πιο αποτελεσµατική, διότι µε το HSDR το τελικό αποτέλεσµα θα είναι:
• Με ξεκάθαρους επιχειρηµατικούς στόχους
• Ολοκληρωµένο
• Σωστά ιεραρχηµένο / διαβαθµισµένο
• Ευθυγραµµισµένο µε την εταιρική στρατηγική
Ένα HSDR έχει ως στόχο να γίνουν συγκεκριµένες προτάσεις προς την διοίκηση της εταιρείας, διαβαθµισµένες κατά σπουδαιότητα, για νέα συστήµατα, µεθόδους, διαδικασίες, πολιτικές και οργανωτικές δοµές, που θα συντελέσουν στην αύξηση της αποδοτικότητας και της αποτελεσµατικότητας της εταιρείας.
Η καλύτερη περίοδος για την διαγνωστική αυτή µελέτη είναι όταν µια εταιρεία διαπιστώσει ότι έχει έρθει η κατάλληλη στιγµή για να κάνει το επόµενο βήµα. Όταν δηλαδή έχει αποφασίσει να εγκαταστήσει νέα Πληροφοριακά Συστήµατα ∆ιοίκησης, µε σκοπό:
Η έναρξη της διαδικασίας γίνεται με τη φάση των προσωπικών συνεντεύξεων (interviews) με τα στελέχη της εταιρείας. Ξεκινάει με τον γενικό διευθυντή ή επιχειρηµατία και συνεχίζει με τους υπόλοιπους ρόλους. Ανάλογα µε το οργανόγραµµα και τις δραστηριότητες συµµετέχουν οι διευθυντές όλων των τμημάτων.
Η έναρξη της διαδικασίας γίνεται με τη φάση των προσωπικών συνεντεύξεων (interviews) με τα στελέχη της εταιρείας. Ξεκινάει με τον γενικό διευθυντή ή επιχειρηµατία και συνεχίζει με τους υπόλοιπους ρόλους. Ανάλογα µε το οργανόγραµµα και τις δραστηριότητες συµµετέχουν οι διευθυντές όλων των τμημάτων.
Οι τοµείς που δίνεται έµφαση είναι:
Για να είναι οι προτάσεις υλοποιήσιµες βασίζονται πάντα στην παρούσα κατάσταση και στην εκτίµηση της δυνατότητας και της δέσµευσης της διοίκησης και των ανθρώπων της εταιρείας να απορροφήσουν και να αξιοποιήσουν τις προτεινόµενες αλλαγές. Ο στόχος δεν είναι να υλοποιηθεί ένα νέο σύστηµα αλλά να πετύχει η εταιρεία τα οράµατα και τους στόχους της µε το νέο σύστηµα.
Έτσι, αποκτάται σφαιρική αντίληψη για την εταιρεία και το ανταγωνιστικό περιβάλλον στο οποίο δραστηριοποιείται, καθώς και για τα προβλήµατα που αντιµετωπίζει, µε αποτέλεσµα να τεκµηριωθούν οι προτάσεις για τα νέα ή βελτιωµένα συστήµατα της εταιρείας, όπως: